Filipowicz Grzegorz, Human Performance Improvement (HPI) - wprowadzenie

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Human Performance Improvement (HPI) - wprowadzenie

Jeśli organizacja chce się rozwijać - a coraz częściej nie ma innego wyboru - musi znaleźć sposób na to, by przełożyć swoją strategię i cele biznesowe na rozwój efektywności poszczególnych osób, zespołów roboczych i większych „społecznych” grup funkcjonujących w jej ramach. Opracowanie to jest próbą określenia i opisania podstawowych ścieżek rozwoju organizacji poprzez wykorzystanie różnorodnych technologii rozwoju efektywności pracowników. Na bazie modelu znanego jako HPI - Human Performance Improvement, dokonana zostanie dokładna analiza procesu przygotowywania i wdrażania przedsięwzięć nastawionych na rozwój efektywności pracowników. W pierwszej prezentowanej części opracowania przedstawione są podstawowe założenia koncepcji HPI, pozwalające na wszechstronną analizę możliwości rozwojowych firmy.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX