Żmuda Grzegorz, Granice organizacji TPM
Granice organizacji TPM
Materiał dotyczy natury relacji firm TPM z otoczeniem społecznym i partnerami biznesowymi, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z klientami. Autor szczegółowo opisuje charakterystyczną dla TPM wizję współpracy firm z klientami i innymi partnerami biznesowymi oraz szerszym otoczeniem społecznym, opierając się na pojęciach partycypacji, odpowiedzialności oraz współtworzenia wartości. Artykuł pokazuje również korzyści ze specyficznej dla TPM filozofii zarządzania w obszarze tej współpracy. Nawiązując do najnowszych koncepcji budowania i utrzymywania relacji z klientami polegających na współtworzeniu wartości wyjaśnia, w jaki sposób firmy TPM są do następujących na globalnym rynku zmian przygotowane. W tekście można również znaleźć opis współczesnych koncepcji relacji firmy z klientami, m.in. podejście Prahalada i Ramaswamy'ego. Tekst ten można polecić szczególnie menadżerom, konsultantom oraz pracownikom działów HR.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX