Lodziński Krzysztof, Formy realizacji kształcenia indywidualnego
Formy realizacji kształcenia indywidualnego
Niniejszy komentarz przede wszystkim poświęcony jest indywidualnemu obowiązkowi rocznego przygotowania przedszkolnego oraz indywidualnemu nauczaniu dzieci i młodzieży. Czytelnik będzie mógł zapoznać się ze sposobem organizowania indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego i indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży, których stan zdrowia uniemożliwia lub znacznie utrudnia uczęszczanie do szkoły. Ponadto w komentarzu zostały omówione zasady organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim. Komentarz przeznaczony jest dla dyrektorów przedszkoli, dyrektorów wszystkich typów szkół i placówek, organów prowadzących i rodziców.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX