Juchimiuk Adrian, Firmowa strona www jako element Employer Brandingu i źródło pozyskiwania kandydatów
Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Firmowa strona www jako element Employer Brandingu i źródło pozyskiwania kandydatów
W dobie „wojny o talenty” firmy inwestują w budowanie swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy oraz poszukują nowych źródeł pozyskiwania kandydatów. Artykuł przedstawia korzyści z wdrożenia na firmowych stronach www podstron poświęconych karierze, a także opisuje, w jaki sposób firmowa strona www może wesprzeć Employer Branding i stać się efektywnym narzędziem w walce o kandydatów. W artykule omówione zostały najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem i organizacją firmowych stron karierowych, a także możliwości, jakie stwarzają internetowe centra kariery w zakresie usprawniania procesów rekrutacyjnych.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX