Rejmer Paula, Czy warto i jak zatrzymać pracownika?

Komentarze praktyczne
Opublikowano: LEX/el. 2018
Status: Aktualny
Autor:

Czy warto i jak zatrzymać pracownika?

Rosnący popyt na pracowników, nowe inwestycje, rozbudowy zakładów produkcyjnych i dynamiczny rozwój centrów nowoczesnych usług dla biznesu – to wszystko sprawia, że na rynku pracy obserwujemy bardzo dużą aktywność rekrutacyjną. Pracodawcy chcą zwiększać zatrudnienie i stawiają na rozwój. Z drugiej strony pracownicy coraz chętniej podejmują nowe wyzwania i z optymizmem patrzą w przyszłość. Rynek pracownika staje się rzeczywistością w kolejnych branżach i specjalizacjach. Firmy coraz częściej mierzą się z dylematem, czy próby zatrzymywania najlepszych pracowników w organizacji mają sens, czy lepiej skoncentrować się na usprawnianiu procesu pozyskiwania talentów.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX