Kondrat Mariusz, Czy opakowanie, ulotka i Charakterystyka Produktu Leczniczego są reklamą - najnowsze rozstrzygnięcia Trybunału Sprawiedliwości UE

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Czy opakowanie, ulotka i Charakterystyka Produktu Leczniczego są reklamą - najnowsze rozstrzygnięcia Trybunału Sprawiedliwości UE

W dwóch wyrokach wydanych dnia 5 maja 2011 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TS) przedstawił swoje aktualne stanowisko w zakresie interpretacji wybranych przepisów dyrektywy 2001/83/WE w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi, określających zasady prowadzenia reklamy leków. We wspomnianych wyrokach TS rozstrzygnął wątpliwości dotyczące zakresu reklamy produktów leczniczych, a mianowicie czy reklamą jest również opakowanie, ulotka i charakterystyka produktu leczniczego.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX