Gocan Irmina, Badania satysfakcji, zaangażowania i motywacji w firmie - zakreślenie obszaru badań i analiz w badaniach
Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Badania satysfakcji, zaangażowania i motywacji w firmie - zakreślenie obszaru badań i analiz w badaniach
Niniejszy artykuł dostarcza podwalin teoretycznych i praktycznych do przeprowadzania badań satysfakcji, zaangażowania i motywacji w firmie w profesjonalny sposób. Naświetla związki pomiędzy satysfakcją, motywacją i zaangażowaniem oraz ich wpływem na efektywność pracy pracowników w świetle najbardziej uznanych modeli teoretycznych oraz praktyki biznesowej. Wskazuje również na znaczenie najważniejszych aspektów komunikacji, kształtowania kultury organizacyjnej firmy oraz kompetencji menedżerów do wdrażania innowacji do organizacji dla satysfakcji, motywacji i zaangażowania pracowników.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX