Nazarko-Ludwiczak Ewelina, Ambasadorowie miejsca, zwolennicy idei, zaangażowani, wspierający - wykorzystanie wizerunku znanych osób w działaniach Public Relations w ochronie zdrowia

Komentarze praktyczne
Opublikowano: ABC
Status: Aktualny
Autor:

Ambasadorowie miejsca, zwolennicy idei, zaangażowani, wspierający - wykorzystanie wizerunku znanych osób w działaniach Public Relations w ochronie zdrowia

Komentarz omawia wykorzystanie wizerunku znanych osób w działaniach public relations w ochronie zdrowia. W analizie przedstawiono rolę, jaką pełni znana osoba w promocji marki lub usługi oraz w kampaniach społecznych związanych z ochroną zdrowia w oparciu o badania przeprowadzone przez dom mediowy. Opisano pożądany efekt działań public relations w tychże kampaniach. Wskazano także szereg przykładów kampanii z zakresu ochrony zdrowia z udziałem celebrytów.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX