Wieczorek Iwona, Adaptive learning i personalizacja nauczania

Komentarze praktyczne
Opublikowano: LEX/el. 2020
Status: Aktualny
Autor:

Adaptive learning i personalizacja nauczania

Wyobraźmy sobie, że jestem menedżerem średniego szczebla w jednej z korporacji bankowych. Mam kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu małym, kilkuosobowym zespołem. Zazwyczaj w pracy nie mam czasu na uczenie się nowych rzeczy, robię to wieczorami. Szczególnie interesują mnie tematy związane z optymalizacją pracy zespołu, także z zarządzaniem oczekiwaniami klientów. Zdecydowanie wolę mikroblogi, krótkie nagrania wideo i quizy. Chętnie czytam studia przypadków. Ponieważ sporą część dnia zajmują mi dojazdy do pracy, słucham w samochodzie audiobooków, byle tylko ich długość nie przekraczała 15 minut. Jestem typowym przedstawicielem pokolenia X, interesują mnie rozwiązania, szukam sposobów optymalizacji pracy. Nie przekonują mnie długie, wieloekranowe szkolenia e-learningowe (SCORM), nie mam czasu na czytanie obszernych artykułów w prasie branżowej, na szkolenia stacjonarne chodzę rzadko. Po prostu nie mam na to czasu. Jeśli już biorę udział w warsztatach, traktuję je jak incydent edukacyjny, o którym dosyć szybko zapominam.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX