Mazurek Michał, Glosa do wyroku NSA z dnia 8 czerwca 2005 r., II GSK 65/05

Glosy
Opublikowano: PS 2007/1/129
Autor:
Rodzaj: glosa
Notka bibliograficzna: częściowo krytyczna

Glosa do wyroku NSA z dnia 8 czerwca 2005 r., II GSK 65/05

1. Glosowany wyrok dotyczy słownego znaku „supermarket” zgłoszonego do rejestracji dla następujących towarów i usług w klasach 16, 35 i 38 klasyfikacji nicejskiej : druków, dzienników, czasopism, książek, kalendarzy, słowników, atlasów, encyklopedii, nut i map; usług reklamowych, w zakresie reklamy prasowej, radiowej, telewizyjnej i internetowej oraz z zastosowaniem plakatów i ulotek; prowadzenia kompleksowych kampanii reklamowych; tworzenia, wydawania i dystrybucji materiałów promocyjno-reklamowych, także katalogów; usług w zakresie badania rynku oraz badania opinii publicznej; usług w zakresie agencji informacyjnych; organizowania i obsługi wystaw, sympozjów, giełd i targów; rozpowszechniania programów radiowych i programów telewizyjnych.

W decyzji z 26 czerwca 2002 r. i ostatecznie w decyzji z 28 października 2003 r. Urząd Patentowy RP stwierdził brak zdolności odróżniającej wskazanego znaku, w rozumieniu art. 4 i art. 7 ustawy z 31 stycznia 1985 r. o znakach towarowych i odmówił...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX