Borczyk Andrzej, Zmiana życia czy życie zmianą?
Zmiana życia czy życie zmianą?
Właśnie kończy się kolejny rok i większość z nas ma wrażenie, że tempo życia staje się coraz szybsze. Rosnąca konkurencyjność, coraz większe oczekiwania klientów i konsumentów oraz nowych pokoleń, a to wszystko w dobie transformacji cyfrowej, powodują, że nieustająco szukamy nowych rozwiązań. W organizacjach coraz częściej mówi się o design thinkingu, agile’u, mindfulnessie, ale bez zatrzymania się i określenia realnych potrzeb będą to kolejne, dodatkowo obciążające aktywności, które bez jasno ustalonych celu i miar sukcesu niestety nie dadzą zakładanego efektu.
Co przynosi kończący rok mojej organizacji i na co HR jako część biznesu miał realny wpływ? Z mojej perspektywy wyróżniłbym pięć kluczowych obszarów:
Poszukiwanie modelu biznesowego i wzrostu organizacji. Wraz z wdrożeniem mPlatformy zmienił się model sprzedawcy: staje się on konsultantem, który pokazuje, jak wykorzystywać nowe technologie w tworzeniu promocji dopasowanych do potrzeb klienta i konsumenta. Ta odmienna rola niesie...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX