Trzaskowska Monika, Zakochać się w marce

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/7/17
Autor:
Rodzaj: artykuł

Zakochać się w marce

Obecna sytuacja gospodarcza w naszym kraju bezpośrednio wpływa na rynek pracy, a co za tym idzie – wiąże się z licznymi doświadczeniami ze strony pracowników, pracodawców i kandydatów. W obszarze employer i candidate experience już od dawna działy HR poszukują najlepszych rozwiązań, które dostarczą najwyższej jakości doświadczeń i przyczynią się do wysokiej pozycji pracodawcy na rynku pracy. Obecny kryzys dostarcza nam coraz więcej opinii i doświadczeń, a także zmusza do spojrzenia z nieco innej perspektywy niż dotychczas. Dlatego dysponując całą wiedzą zgromadzoną przez działy HR przez wszystkie lata pracy oraz biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku, warto przyjrzeć się temu, jakie działania mają pozytywny wpływ na markę pracodawcy, a jakie nie sprawdzają się w jej budowaniu.

Gdy mowa o działaniach związanych z doświadczeniem kandydatów lub pracowników, najczęściej wymieniamy konkretne narzędzia, procedury i systemy przypominające nam o kolejnych etapach do zrealizowania. Uzyskujemy...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX