Pichet-Gwara Joanna, Wysokie pozycjonowanie

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/8/35
Autor:
Rodzaj: artykuł

Wysokie pozycjonowanie

W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie odniesienie sukcesu zawodowego bez obecności w mediach społecznościowych. To element zarówno employer brandingu, jak i personal brandingu. Te same reguły dotyczą tak kandydata, jak i rekrutera/menedżera HR, a także znajdują odniesienie na rynku polskim i międzynarodowym.

Profesjonalnie sporządzony profil wirtualny zwiększa szanse na znalezienie wymarzonego miejsca pracy i odniesienie sukcesów biznesowych. Jeżeli kandydat chce być zauważony i wyłowiony spośród konkurencji, musi zadbać o stworzenie fachowego wizerunku w mediach społecznościowych.

Przeglądając profil kandydata na platformach LinkedIn i Xing, zwracam uwagę przede wszystkim na opis doświadczenia. Informacje powinny być czytelne, logiczne, zawierać krótki opis doświadczenia kandydata, które zdobywał w poszczególnych miejscach pracy.

Warto zadbać o szczegóły, takie jak format, zgodność dat. Nie należy też zamieszczać zbyt wielu nieistotnych pozycji w swoim doświadczeniu zawodowym....

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX