Janowicz Bartosz, Wiatr w żagle innowatorom

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2019/10/43
Autor:
Rodzaj: artykuł

Wiatr w żagle innowatorom

Z konieczności transformacji cyfrowej duże firmy zdają sobie sprawę już od wielu lat. Jednak dopiero w ostatnim czasie widać wyraźnie, że cyfrowi prekursorzy osiągają lepsze wyniki biznesowe. W mojej opinii digitalizacja wiąże się z trzema zjawiskami – kluczowymi dla tych, którzy dopiero ją zaczynają.

Generacja C.Dla pokolenia C transformacja jest jak wjazd na autostradę. Definicja pokolenia C (od ang. „connected”) szczęśliwie nie ma nic wspólnego z datą urodzenia. Należysz do niego, gdy swoją swobodę w poruszaniu się w Internecie i mediach społecznościowych traktujesz jako doskonały sposób pielęgnowania relacji z innymi oraz bycia bliżej innych. Osoby z pokolenia C czują, że mogą łatwiej kontaktować się prywatnie i w celach biznesowych, wyrażać siebie czy przynależeć do dowolnej społeczności. Pokolenie C zazwyczaj nie mieści się w sztywnych strukturach społecznych. Wybiera bardziej kreatywne i swobodne miejsca pracy, np. start-upy. Transformacja cyfrowa jest dla jego przedstawicieli...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX