Giejłaszewska Grażyna, Warunki i możliwości realizacji projektów promocyjnych związku metropolitalnego - przypadek Górnośląsko-Zagłębiowski
Artykuły
Opublikowano: ST 2018/7-8/145-158
Rodzaj: artykuł
Warunki i możliwości realizacji projektów promocyjnych związku metropolitalnego - przypadek Górnośląsko-Zagłębiowski
Promocja jest jednym z zadań własnych jednostek wszystkich szczebli samorządu terytorialnego, a także związku metropolitalnego w województwie śląskim. W artykule autorka wskazuje na najbardziej charakterystyczne instrumenty wykorzystywane przy realizacji zadań własnych w zakresie promocji, na przykładzie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii i jej obszaru. Podczas analizy odwołuje się do projektów promocyjnych realizowanych przez związek metropolitalny „Silesia” oraz wzmiankuje o działaniach w zakresie promocji wybranych jednostek samorządu terytorialnego.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX