Siwy Sabina, Walka o talenty trwa…

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2015/1/1
Autor:
Rodzaj: artykuł

Walka o talenty trwa…

Niezależnie od tego, czy na świecie szaleje kryzys gospodarczy, czy też panuje błoga era prosperity, działania employer brandingowe (EB) są bardzo istotne dla świadomych organizacji. Koncentracja na takich procesach, jak: kształtowanie wizerunku pracodawcy, budowanie zaangażowania, przywództwa w organizacji lub kształtowanie kultury organizacyjnej w firmie jest ważne, stanowi o przewadze konkurencyjnej firmy. Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy powinno być strategiczne, proaktywne, bliżej biznesu oraz dopasowane do zmiennych warunków zewnętrznych. Czy takie jest? Oczywiście zależy od organizacji. Aż 83 proc. pracodawców twierdzi, że główna korzyść z posiadania długoterminowej strategii employer brandingowej to łatwość w przyciąganiu talentów . Trudno więc się spodziewać, że firma skupi się na inwestycji w wewnętrzne działania EB, skoro cel jest jeden – pozyskać najlepszych z zewnątrz.

Skoro już mowa o talentach, to spieszę poinformować, że od stycznia 2015 r. mind mapy oraz okładki do...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX