Dąbrowski Tomasz, Uzasadnienie biznesowe dla zarządzania różnorodnością

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2019/1/76-80
Autor:
Rodzaj: artykuł

Uzasadnienie biznesowe dla zarządzania różnorodnością

Jeśli na zarządzanie różnorodnością patrzeć będziemy wyłącznie przez pryzmat interesów, potrzeb, oczekiwań człowieka, to obawiam się, że nie tylko nie dostrzeżemy całokształtu idei zarządzania różnorodnością, ale też zgrzeszymy naiwnością. Owszem – w zarządzaniu różnorodnością chodzi nam o upominanie się o ludzi, zwłaszcza tych defaworyzowanych, ale nie tylko. Zarządzanie różnorodnością to taniec dla dwojga, z którego korzyść musi wynieść też biznes. Jeśli ten aspekt pomijamy, jeśli nie umiemy uzasadnienia biznesowego obronić, nie dziwmy się, że nasze działania nie zyskują charakteru strategicznego, a ich zasięg jest ograniczony.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX