Marciniak Jarosław, Uważny system, uważniejszy menedżer

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/5/6
Autor:
Rodzaj: artykuł

Uważny system, uważniejszy menedżer

Bardzo dużo Polaków przyzwyczaiło się już do zakupów w sieci. Badania wskazują, że prawie ⅔ z nas systematycznie kupuje online. Sytuacje kryzysowe związane z zagrożeniem epidemiologicznym jeszcze zwiększą odsetek kupujących. A warto przypomnieć, że w 2017 r. wskaźnik ten wynosił niewiele ponad 50 proc . Jednocześnie wiemy już, że zakupy online nie oznaczają rezygnacji z tradycyjnej formy. Po prostu chcemy mieć wybór, chcemy mieć informację, chcemy mieć komfort. Wielu konsumentów ma poczucie o wiele lepiej wydanych pieniędzy, gdy towarzyszy im stała i wciąż na nowo uzyskiwana pewność, że informacje na temat towarów/usług pochodzą z różnych, sprawdzonych przez nich źródeł. I właśnie z powodu tej „przypadłości” współczesnych nabywców omnichannel jest ogromną szansą dla tych podmiotów, które są w stanie zainwestować w pracowników. Z tym że inwestycja w pracowników nie ma jedynie aspektu finansowego – premii, prowizji. Inwestycja w pracowników to należyta staranność ze strony menedżerów...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX