Konieczna Monika, Utrzymać adrenalinę

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/5/44-45
Autor:
Rodzaj: artykuł

Utrzymać adrenalinę

Co motywuje pracowników sprzedaży? Jak utrzymać tę motywację długofalowo? Co należy zrobić, aby utrzymać pęd, entuzjazm i adrenalinę w pracy handlowej? To pytania, które liderzy sprzedaży zadają sobie od wielu lat. W ostatnim czasie rozwoju gospodarczo-technologicznego, a wraz z nim innowacyjnych systemów i sposobów komunikacji, zmienia się ścieżka decyzyjna klientów, a firmy stają przed dodatkowym wyzwaniem: muszą brać pod uwagę sprzedaż z uwzględnieniem omnichannelu, czyli sprzedaż zintegrowaną wielokanałowo. Jak w związku z tym trendem radzić sobie z motywacją pracowników sprzedaży?

Celem omnichannelu jest zapewnienie klientowi jak najlepszego doświadczenia konsumenckiego, czyli tzw. customer experience. Chociaż konsument czerpie z tego doświadczenia wiele korzyści, a oferta firmy jest dostępna w wielu kanałach, to trend ten, choć kuszący, może wiązać się dla przedsiębiorców z wieloma wyzwaniami. Dotyczą one inwestycji w najnowsze technologie, tworzenia spójnej strategii...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX