Dąbrowska Julita, Triada: Strategiczna wizja - kultura organizacji - wizerunek

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2013/12/68-73
Autor:
Rodzaj: artykuł

Triada: Strategiczna wizja - kultura organizacji - wizerunek

Firmy komercyjne niezmiennie walczą o pozyskanie i utrzymanie zaangażowania konsumentów, zdając sobie sprawę, że takie postępowanie generuje przychody. Coraz więcej z nich walczy także o pozyskanie i utrzymanie właściwych pracowników, by w ten sposób zadbać o stały rozwój firmy, jak również o jej stabilność i przewidywalność. Od wielu lat Mary Jo Hatch oraz Majken Schultz badają temat spójności działań adresowanych do konsumentów, pracowników i innych interesariuszy. Wyniki ich obserwacji i analiz doprowadziły do opracowania modelu Vision-Culture-Image (VCI), który pokazuje współzależność między działaniami adresowanymi do tak różnych odbiorców .

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX