Paul Edyta, Trend 2019 - konsumeryzacja
Trend 2019 - konsumeryzacja
Na rynku pracy wiele się dzieje, co zmusza organizacje do innego myślenia. Myślenia o tym, co to znaczy być pracownikiem, szefem, ale przede wszystkim o tym, co znaczy pracować. Coraz silniejsze trendy podważają wszystko to, co wiedzieliśmy o pracy do tej pory. Świat pracy w połowie XXI w. będzie czymś więcej niż tym, co dziś określamy mianem science fiction.
A zmiany następują tak szybko, że musisz być na nie gotowy już teraz.
Globalizacja sprawia, iż świat jest jednym wielkim miastem. Miejsce, w którym stoi Twoje biurko (o ile masz biurko...), język, jakiego używasz, kultura, z której się wywodzisz, waluta, w jakiej dostajesz wynagrodzenie, mają coraz mniejsze znaczenie dla naszej pracy, dlatego firmy mogą poszukiwać talentów w dowolnym miejscu świata. To także nowe wyzwania – czasem łatwiej nam się komunikować z ludźmi zza oceanu, niż dogadać się z tymi z biurka naprzeciwko.
Mobilność pozwala nam być w kontakcie z dowolną osobą, w dowolnym miejscu, o dowolnej porze. Gdziekolwiek, z...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX