Iwańczuk Katarzyna, Test umiejętności menedżerskich

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2015/2/52-54
Autor:
Rodzaj: artykuł

Test umiejętności menedżerskich

Najważniejszy jest wynik. Od tego stwierdzenia zaczyna się rozmowa o każdym biznesie. Czy to rezultat finansowy, czy też rozwój przedsiębiorstwa, wynik to główny cel istnienia organizacji. Każdy menedżer to wie. Tak samo dobrze, jak to, że na wynik i sukces pracują ludzie. A sukces jest tym większy, im bardziej zaangażowani ludzie i im większą czerpią satysfakcję z tego, co robią.

Satysfakcja to indywidualny stan osiągany dzięki realizowaniu potrzeb zarówno racjonalnych, jak i emocjonalnych. Motywacja naszego działania zmienia się w miarę zaspokajania kolejnych dążeń, dlatego zdarza się, że to, co jeszcze wczoraj było spełnieniem marzeń, dziś już nie zadowala. Człowiek w sposób naturalny dąży do realizacji siebie. Stawia sobie określone cele i w zależności od otaczającej go rzeczywistości osiąga je po to, aby móc postawić większe i śmielsze. Potrzeba samorealizacji steruje w głównej mierze naszą aktywnością zawodową, a satysfakcja z pracy jest jednym z głównych źródeł budowania...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX