Rzewuska Małgorzata, Świat się przeobraża

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/5/1
Autor:
Rodzaj: artykuł

Świat się przeobraża

Od marca br. nasza rzeczywistość diametralnie się zmieniła. Trudno oderwać myśli od kwestii związanych z epidemią i jej wpływem na naszą gospodarkę, na firmy i organizacje, rodziny, jednostki, poczucie bezpieczeństwa czy wolności. Wcześniej obserwowaliśmy, co dzieje się na świecie, teraz i my doświadczamy zupełnie niewyobrażalnej dotychczas sytuacji. I choć w bieżącym numerze również podpowiadamy, jak radzić sobie w obecnej sytuacji, np. uelastyczniając czas pracy, na co zwrócić uwagę, wdrażając w organizacji pracę zdalną, jak zarządzać w sytuacji kryzysowej i jak wspierać pracowników, to jednak sporo miejsca poświęcamy też omnichannelowi. Ta forma sprzedaży również w obecnych czasach może być odpowiedzią na wiele bolączek, których doświadczają firmy sprzedające swe produkty i usługi.

Implementacja w przedsiębiorstwie sprzedaży wszechkanałowej jest złożonym, wieloetapowym procesem. By organizacja mogła z sukcesem wdrożyć strategię omnichannelową i zarządzać klientem w środowisku...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX