Wieczorek Iwona, Succes fee za projekt e-learningowy
Succes fee za projekt e-learningowy
Spotkanie z klientem. Po jego stronie zarząd firmy, szef obszaru Learning & Development, szef sieci partnerskiej. Po naszej stronie także silna reprezentacja. Rozmawiamy o wdrożeniu e-learningu i o oczekiwaniach klienta, dla którego to ważny temat i spora inwestycja. W zasadzie warunki współpracy są już ustalone. Spotkanie ma tylko przekonać zarząd, że jesteśmy wiarygodną firmą z doświadczeniem, która przeprowadzi bezpiecznie klienta przez wdrożenie.
W trakcie rozmowy proponuję, aby uzupełnić ofertę o warsztat wdrożeniowy, podczas którego określimy – razem z kluczowymi osobami ze strony firmy – parametry całego procesu, specyfikę otoczenia i wymagań biznesowych, kluczowe zasoby, wskaźniki sukcesu, ryzyka i szanse projektu. Czyli w zasadzie wszystko to, co stanowi o powodzeniu planowanego projektu. Efektem proponowanego warsztatu będzie szczegółowy plan wdrożenia (w podziale na osiem kluczowych obszarów) i komplet rekomendacji, łącznie z harmonogramem działań na kolejne kilkanaście...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX