Skorykow Monika, Serce efektywnej komunikacji
Serce efektywnej komunikacji
Od czego zacząć poprawę lub budowanie efektywnej komunikacji w firmie? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jakie wyzwania pojawiają się najczęściej i jak sobie z nimi radzić?
Wydawałoby się, że żyjemy w czasach, kiedy dzięki technologii, rozwojowi nauki, a nawet świadomości osób wspomagających procesy komunikacji, możemy bez problemu konstruować efektywne narzędzia, które ją usprawnią, podołają pojawiającym się nowym wyzwaniom. A jednak okazuje się, że problemów komunikacyjnych jest coraz więcej.
Dlaczego? Brak czasu, natłok informacji, zadań, niedostrzeganie drugiego człowieka. Odpowiedzi, które składają się na pełny obraz, jest wiele – są zależne od sytuacji w poszczególnych organizacjach, od ludzi je współtworzących, relacji między nimi, branży... Zbudowanie świadomości potrzeby komunikacji przyniesie korzyść każdej organizacji, zespołowi lub po prostu ludziom, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi. Wydaje się to banalne, a jednak ma kluczowe znaczenie dla wspierania komunikacji i...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX