Augustynowicz Joanna, Same dane to nie wszystko

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/11/6
Autor:
Rodzaj: artykuł

Same dane to nie wszystko

Zostawmy analizę historycznych danych HR-owych i skoncentrujmy się na przewidywaniu i planowaniu przyszłości. Taka zmiana sprzyjać będzie budowaniu kultury, która na pierwszym miejscu stawia pracowników budujących satysfakcję klientów, czyli kluczowy czynnik mający wpływ na długofalowy sukces firm. Wiele firm implementuje różnorodne narzędzia, by przewidzieć zachowania klientów. Czy robimy to samo, by przewidywać zachowania pracowników? Czy traktując pracowników jak klientów, możemy stosować te same metody, by budować ich silniejsze zaangażowanie, a także lepiej planować zatrudnienie i decyzje związane z rozwojem firmy?

Na rynku istnieją narzędzia, z których w mniejszym lub większym zakresie korzysta niemal każdy dział HR: narzędzia do raportowania poziomu rotacji, absencji i do analizy kosztów HR-owych. Są systemy ATS, które ułatwiają efektywne prowadzenie rekrutacji, pozwalając mierzyć skuteczność źródeł pozyskiwania kandydatów i dostarczając danych dotyczących kosztów i przeciętnego...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX