Szydłowska Katarzyna, Same dane nie wystarczą

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2022/8/22
Autor:
Rodzaj: artykuł

Same dane nie wystarczą

Dane w biznesie są kompasem i miernikiem skuteczności podejmowanych działań. Podobnie jest w obszarze HR – od employer brandingu, przez rekrutację, po opiekę nad pracownikami firmy w niemalże całym cyklu życia pracownika w organizacji, łącznie z jego satysfakcją, a także powodami odejścia. Już najprostsze miary, takie jak liczba zatrudnień czy składanych wypowiedzeń, zestawione z innymi wydarzeniami w życiu firmy, a także tłem biznesowym, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, potrafią pomóc w zrozumieniu konsekwencji działań zarządu, HR-u i kierowników zespołów, a także wytropieniu trendów oraz ocenie, czy podejmowane działania korygujące są skuteczne czy nie. Działania związane z budowaniem marki pracodawcy także dają się mierzyć, w szczególności te monitorujące aktywność w mediach społecznościowych i ich przełożenie na reakcje kandydatów czy też liczbę dobrych jakościowo aplikacji poprzez stronę kariery. Panele administracyjne mediów społecznościowych czy też Google...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX