Daszczyńska Anna, Sama technologia nie wystarczy
Sama technologia nie wystarczy
Niczym nowym nie jest dziś stwierdzenie, że w wielu branżach panuje rynek kandydata – to samo dotyczy branży FMCG. Praktycznie codziennie stajemy przed wyzwaniem znalezienia odpowiednich pracowników. Silna gospodarka, a co za tym idzie – intensywna konkurencja o kandydatów, w połączeniu ze zmieniającą się rzeczywistością wymagają od nas zmiany dotychczasowych postaw i podejmowania niestandardowych działań mających na celu przyciągnięcie najlepszych pracowników.
Jeszcze kilkanaście lat temu działy rekrutacji koncentrowały się głównie na różnorodnych narzędziach oceny kandydatów, tak aby określić ich dopasowanie do stanowiska i kultury organizacji. Dziś akcent pada na marketing rekrutacyjny oraz prędki i sprawny proces pozyskiwania kandydatów. Komunikacja z kandydatem powinna przebiegać szybko i zrozumiale, tak by nie przedłużać zbędnie procesu.
Z uwagi na zwiększone zapotrzebowanie na określone kompetencje, przy ich jednoczesnej niszowości w poszukiwaniach, wykorzystujemy robota...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX