Rusiecka Magdalena, Zachorowska Małgorzata, Rozwój czarno na białym

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2014/7/46-47
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Rozwój czarno na białym

Obserwując działania CSR firm obecnych na polskim rynku, można dojść do wniosku, że społeczna odpowiedzialność biznesu obejmuje przede wszystkim akcje skierowane „na zewnątrz” firmy. Tymczasem definicja biznesu odpowiedzialnego społecznie oznacza także, a może nawet w pierwszej kolejności, podejmowanie odpowiednich działań skierowanych do własnych pracowników. Ma to o tyle sens, że trudno sobie wyobrazić duże zaangażowanie w działania na zasadzie wolontariatu pracowników, którzy nie czują się traktowani sprawiedliwie, z szacunkiem i dla których „firma równych szans” to jedynie pusty slogan. Oto jak idea społecznej odpowiedzialności funkcjonuje w firmie Sephora Polska.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX