Wójcik Ewa Natalia, Reklama sponsorowana w internecie a naruszenie prawa do znaku towarowego w amerykańskim prawie federalnym

Artykuły
Opublikowano: PPH 2010/4/25-30
Autor:
Rodzaj: artykuł

Reklama sponsorowana w internecie a naruszenie prawa do znaku towarowego w amerykańskim prawie federalnym

Szybki rozwój internetu stanowi źródło potencjalnych zagrożeń dla przedsiębiorców legalnie korzystających z zarejestrowanych znaków towarowych. Coraz częściej zdarza się bowiem że konkurenci rynkowi, promujący własne towary i usługi, wykorzystują w reklamie renomowane oznaczenia przysługujące innym przedsiębiorstwom. W tym artykule przyjrzałam się więc bliżej przesłankom naruszenia prawa do znaków towarowych w sponsorowanej reklamie internetowej. Spróbowałam także odpowiedzieć na pytanie kiedy działanie takie może być bezprawne?

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX