Macnar Anna, Raport „Employer branding w Polsce 2013/14”

Artykuły
Opublikowano: Vad.P.2014./1/183-187
Autor:
Rodzaj: artykuł

Raport „Employer branding w Polsce 2013/14”

Niezależnie od tego, czy na świecie szaleje kryzys gospodarczy, czy też nie, działania employer brandingowe mają duże znaczenie dla świadomych organizacji. Zmiany demograficzne zachodzące w świecie wymuszają na organizacjach konieczność planowania zasobów dla przedsiębiorstw często w dłuższej perspektywie oraz koncentrację na takich działaniach jak: kształtowanie wizerunku pracodawcy, zaangażowanie, przywództwo w organizacji czy kształtowanie kultury organizacyjnej w firmie. Właśnie w takich obszarach organizacje szukają swojej przewagi konkurencyjnej. Nie inaczej jest w Polsce. Choć strategiczne spojrzenie na employer branding jest jeszcze dla wielu polskich firm nową dziedziną, to jej znaczenie rośnie.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX