Kuczewska Jadwiga, Przynależność do rodziny
Przynależność do rodziny
Na zaufaniu opierają się interakcje między ludźmi i to one w dużej mierze decydują, czy – jako firma lub osoba – odnosimy sukces. Dbałość o tworzenie atmosfery zaufania w firmie pozwala kształtować jej pozytywny wizerunek i powinna uchodzić za ważny element budowania przewagi konkurencyjnej. Pracownicy, którym się ufa i którzy ufają firmie, są jej najlepszymi rzecznikami w relacjach z partnerami biznesowymi, a to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi sprzedażowych, marketingowych i employerbrandingowych. Dzięki zaufaniu wzrasta też zadowolenie, kreatywność i zaangażowanie w organizacji. Dla bardzo wielu pracowników to właśnie dobra, oparta na nim atmosfera w pracy stanowi jedno z najważniejszych kryteriów wyboru miejsca zatrudnienia i motywuje do osiągania lepszych wyników.
Kluczową rolę w budowaniu kultury zaufania pełnią zarząd firmy i menedżerowie – to oni powinni być ambasadorami takiego podejścia do prowadzenia biznesu. Bez pozyskania zaufania współpracowników kadra zarządzająca...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX