Grzybczyk Katarzyna, Problematyka lokowania produktu - zagadnienia ogólne

Artykuły
Opublikowano: ZNUJ. PPWI 2009/1/112-133
Autor:
Rodzaj: artykuł

Problematyka lokowania produktu - zagadnienia ogólne

Kwestię lokowania produktu po raz pierwszy uregulowano wprost 11.12.2007 r. - chodzi o dyrektywę 89/552/EWG Parlamentu Europejskiego i Rady z 3.10.1989 r. w sprawie koordynacji niektórych przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich dotyczących świadczenia audiowizualnych usług medialnych (dyrektywa o audiowizualnych usługach medialnych) . Instrument ten, wykorzystywany w praktyce i wzbudzający kontrowersje w doktrynie, nie był dotychczas przedmiotem szerszego opracowania. Niniejszy artykuł ma celu przybliżenie tego sposobu komunikacji marketingowej.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX