Płócienniczak-Babilon Anna, Pracownik – klient wewnętrzny

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2021/11/20-21
Autor:
Rodzaj: artykuł

Pracownik – klient wewnętrzny

Niezależnie od tego, z kim rozmawiam, nieustannie słyszę, że pandemia zmieniła sposób pracy i podejście do rozwoju pracowników. Jednak kiedy patrzę wstecz, zauważam, że ogromne zmiany zachodzące w naszej firmie zaczęły się kilka lat wcześniej. Przełomowy był rok 2017, kiedy w Polsce pojawił się innowacyjny bezdymny produkt IQOS, a firma zaczęła rozwijać kanały sprzedaży B2C (business to consumer). Ta transformacja, która trwa nadal, zmieniła w znaczący sposób podejście do tematu szkoleń i rozwoju pracowników.

Wprowadzenie nowego produktu to nie tylko rozwój oferty. Jako organizacja wiedzieliśmy, że największym wyzwaniem będzie zmiana naszego sposobu myślenia oraz podejścia do nowego typu pełnoletniego i używającego wyrobów tytoniowych lub nikotynowych konsumenta, do którego chcieliśmy dotrzeć.

Zmiany i rozwój zawsze zaczynają się od pracownika, który jest sercem organizacji. Wiedzieliśmy, że bez jego wiary w sens wprowadzanych zmian i pewności, że firma przeprowadzi go przez nowe zadania...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX