Owczarzak Magdalena, Stachowska-de Freitas Marta, Pomiary doświadczenia

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/1/44-45
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Pomiary doświadczenia

Temat candidate experience (CX) jest bardzo szeroki i trudno sprowadzić związane z nim działania do kilku zasad. Trzeba jednak zawsze mieć na uwadze ten istotny fakt, że żadne zasady się nie sprawdzą, jeśli nie zmierzymy ich oddziaływania. Dlatego tak bardzo ważne jest badanie doświadczenie kandydatów.

Dla Netguru, tak jak dla wielu firm, nie jest to temat łatwy. Narosło wokół niego wiele mitów, z którymi spotkaliśmy się, projektując swoją strategię: że proces będzie czasochłonny, zbyt drogi lub nie przyniesie konkretnych informacji. Postanowiliśmy powoli odkłamać każdy z nich i udowodnić, że stosując szybkie rozwiązania, jesteśmy w stanie osiągnąć cel. To samo proponujemy każdej osobie i firmie, która decyduje się mierzyć wyniki swojego CX – zacznijcie od podstaw.

Stworzenie odpowiedniego formularza wymaga rzeczywiście zaangażowania rekruterów. Warto zastanowić się, do kogo dokładnie będziemy kierować ankietę i jak bardzo ma być rozbudowana. Przeprowadzamy ją raz na pół roku od czterech...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX