Dąbrowska Julita, Po co dbać o profil menedżera HR w mediach społecznościowych?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/8/36-37
Autor:
Rodzaj: artykuł

Po co dbać o profil menedżera HR w mediach społecznościowych?

Każdy menedżer i każdy pracownik jest dziś sprzedawcą kultury organizacyjnej firmy, którą reprezentuje – czy tego chce, czy też nie, oraz czy sobie zdaje z tego sprawę lub nie. Tworzenie zespołu to niekończący się proces, jedni do niego dołączają, inni od niego odchodzą.

Zapisano już wiele kart na temat zmian na rynku pracy. Niskie bezrobocie jest faktem, a dobra koniunktura sprawia, że pracodawcy tworzą nowe miejsca pracy i wciąż poszukują nowych pracowników. I choć sytuacja na rynku pracy się zmieniła, to podejmowane działania przez niektórych HR-owców nie zmieniły się od lat. I właśnie ci napotykają największe trudności z rekrutacją nowych osób, ale jednocześnie wykorzystują tylko sprawdzone sposoby, jak ogłoszenia na własnej stronie internetowej czy płatne ogłoszenia w mediach lokalnych.

Kandydaci wybierają dziś nie tylko firmę, w której chcą pracować, lecz także menedżerów, z którymi chcą współpracować i od których chcą się uczyć. Kandydaci nie ograniczają się do przeszukiwania...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX