Jarzębska Anna, Odwaga i solidność partnerów biznesowych

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/5/36-37
Autor:
Rodzaj: artykuł

Odwaga i solidność partnerów biznesowych

Przygoda firmy Sanofi z mentoringiem rozpoczęła się w 2012 r. Głównymi celami, jakie postawiliśmy sobie przy pierwszych rozmowach, a później przy wprowadzaniu projektu, były: wdrożenie narzędzia rozwojowego, które mogłoby być dopasowywane do indywidualnych potrzeb rozwojowych i zainteresowań mających wpływ na realizację celów zawodowych osób z grupy talentów, oraz znalezienie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy doświadczonymi menedżerami Sanofi a młodszymi stażem kolegami z grupy talentów (szczególnie że firma Sanofi w ciągu ostatnich lat poszerzyła swoje grono menedżerów w znacznym stopniu poprzez różnego rodzaju fuzje i przejęcia).

Od tamtego czasu minęło już prawie pięć lat, a u nas skonstruowane zostały ramy Programu Mentoringu i odbyły się dwie jego edycje (druga edycja zakończy się w maju br.). W programie wzięły udział w sumie 54 osoby, a wpływ mentoringu na osiągnięcie przez mentees wyznaczonych przez siebie celów określony przez nich został na 85 proc.

Zainteresowanie tą...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX