Dąbrowska Julita, Odpowiedzialność a budowanie wizerunku pracodawcy

Artykuły
Opublikowano: Vad.P.2014./1/180-182
Autor:
Rodzaj: artykuł

Odpowiedzialność a budowanie wizerunku pracodawcy

Coraz więcej organizacji jest świadoma potrzeby budowania wizerunku pracodawcy. To dobrze, gdyż z roku na rok coraz więcej firm przygotowuje i realizuje programy employer brandingowe. Ich cele są zazwyczaj długofalowe, a w urzeczywistnieniu takich programów dużą rolę odgrywa odpowiedzialność. Pracodawcy chcieliby, by ich pracownicy brali większą odpowiedzialność za swoje zadania i obowiązki, a do tego niezbędne jest spełnienie trzech warunków: pracownicy muszą mieć określoną swobodę działania, w organizacji musi być jasny system wartości i wreszcie musi panować powszechne uznanie dla postawy zaangażowania pracowników.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX