Strzyżak Dawid, Od badania do mierzenia

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2022/11/13-14
Autor:
Rodzaj: artykuł

Od badania do mierzenia

Planowanie kampanii rekrutacyjnej i dobór do niej odpowiednich narzędzi staje się coraz większym wyzwaniem w dzisiejszych czasach. Czytając magazyny branżowe, uczestnicząc w konferencjach czy chociażby przeglądając treści na LinkedInie, cały czas natrafiamy na nowe badania, rozwiązania i sposoby rekrutacji.

Każdy dostawca takiego „innowacyjnego rozwiązania” przekonuje nas, że to właśnie jego pomysł lub produkt będzie dla nas złotym środkiem. Jak w gąszczu tylu informacji (i świetnych sprzedawców) podjąć właściwą dla nas decyzję i komu zaufać? Odpowiedź wydaje się prosta – naszym kandydatom. Bo chociaż zmieniają się narzędzia i komunikaty, to podstawy planowania kampanii rekrutacyjnych pozostają te same.

Szukając odpowiedzi na pytanie, jakie są dzisiaj skuteczne sposoby rekrutacji i komunikacji z kandydatami, musimy najpierw zrozumieć, do kogo chcemy dotrzeć, poznać otoczenie, w jakim funkcjonują nasi odbiorcy, i dowiedzieć się, gdzie szukają informacji. Najlepsze źródło wiedzy to nasi...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX