Redakcja PPlus, Nowości wydawnicze
Nowości wydawnicze
Employer branding.
Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Marek Kozłowski
Wolters Kluwer
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR-u, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono m.in.: ideę i kształtowanie się employer brandingu, analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów czy aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX