Redakcja PPlus, Nowości wydawnicze

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2016/10/118-119
Autor:
Rodzaj: artykuł

Nowości wydawnicze

Employer branding.

Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Marek Kozłowski

Wolters Kluwer

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR-u, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono m.in.: ideę i kształtowanie się employer brandingu, analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów czy aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX