Flis Anna, Spychalska Jowita, Nowocześnie i wspierająco
Nowocześnie i wspierająco
W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie HR-u lub innego biznesowego zespołu bez narzędzi wspierających procesy. Przyśpieszenie w rozwoju technologii i wejście w erę gospodarki cyfrowej skłania do wdrożenia szeregu usprawnień, do zmian w procesach oraz zastosowania w organizacjach wielu narzędzi digitalizacyjnych.
Jeśli skupimy się na procesach w HR-ze, to możemy podzielić je na dwie grupy: twardy i miękki HR.
W każdej organizacji nacisk powinien być położony na obsługę elektroniczną wszelkich spraw pracowniczych związanych z administracją kadrową – od wniosków urlopowych, przez rozliczenie nadgodzin czy też ewidencję czasu pracy, po wszelkie tematy związane z płacami, zagadnieniami prawnymi, zarządzaniem zespołem, rekrutacją czy zwolnieniami pracowników. Wszystkie te procesy powinny być możliwe do obsługi w trybie samo-obsługowym (ang. self-service) zarówno od strony menedżera, jak i od strony każdego pracownika. Narzędzia do tego typu obsługi powinny być intuicyjne, bez...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX