Tatarkiewicz Katarzyna, Nowoczesne motywowanie w organizacji
Nowoczesne motywowanie w organizacji
Świadczenia pozapłacowe od kilkunastu lat na polskim rynku pracy są oczywistością. Pracodawcy prześcigają się w oferowanych benefitach. Starają się zapewnić swoim pracownikom szeroki ich wybór. W ofercie pojawia się zarówno opieka zdrowotna, jak i karty sportowe, owocowe czwartki i dodatkowe dni wolne z okazji urodzin czy opieki nad psem bądź kotem. Czy rzeczywiście takie rozwiązania są w stanie zmotywować pracowników, czy też należy je już traktować jako fanaberie i chęć wyróżnienia się na rynku zgodnie z powszechnie znaną zasadą: nieważne jak, najważniejsze, aby o nas mówili?
Benefity nabrały szczególnego znaczenia w ciągu ostatniego roku. Zmieniły się nie tylko oczekiwania pracowników, lecz także możliwości pracodawców. Zmianie uległo również podejście obu stron do świadczeń pozapłacowych. Czyżby po nieumiarkowaniu z lat poprzednich wracała równowaga i praktyczne nastawienie? Czego dziś oczekują pracownicy? Czy pracodawcy realizują jedynie swoje wyobrażenia?
Głównym czynnikiem...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX