Glogier-Osiński Rafał, Nowoczesna rekrutacja - więcej, szybciej, efektywniej

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2012/11/100
Autor:
Rodzaj: artykuł

Nowoczesna rekrutacja - więcej, szybciej, efektywniej

Bardzo liczna, bo 6,5-milionowa grupa użytkowników polskiego Internetu korzysta z serwisów z kategorii „praca”. Jednocześnie prawie połowa użytkowników Internetu kojarzy wyszukiwarkę Google z poszukiwaniem ofert pracy i z niej w tym celu korzysta. A z Google korzysta prawie 90 proc. polskich internautów. Ponadto około 80 proc. z tej 19-milionowej grupy konsumentów treści on-line jest zarejestrowana na przynajmniej jednym serwisie społecznościowym. To ogromny potencjał do wykorzystania na polu komunikacji rekrutacyjnej, przede wszystkim przy docieraniu do tzw. pasywnych kandydatów i wykraczaniu poza serwisy grupy „praca”.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX