Smęt Leszek, Warzecha Monika, Niełatwe początki

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/9/28-29
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Niełatwe początki

Wraz z powiększaniem się firmy Oracle w Polsce i wzrostem liczby jej pracowników pojawiła się potrzeba wsparcia w zarządzaniu procesami administracyjnymi. Z pomocą przyszedł nam dział EMEA HR Ops Support Center (HR Ops) zlokalizowany w Bukareszcie. Dział powstał w 2014 r. z myślą o wspieraniu lokalnych działów HR oraz centralizacji procesów HR-owych w całym regionie EMEA. Od ponad trzech lat sukcesywnie przejmuje procesy administracyjne w kolejnych krajach naszego regionu. Obecnie wspiera 58 krajów – w sumie niemal 28 tys. pracowników. Proces przekazywania części zadań administracyjnych z Polski do Rumunii rozpoczął się w lipcu 2015 r. Naszym celem było powierzenie jak największej liczby procesów administracyjnych, abyśmy mieli więcej czasu na wspieranie biznesu.

Pierwszym i jednym z najważniejszych kroków był wybór obowiązków, które chcemy przekazać – otrzymaliśmy listę przykładowych procesów obsługiwanych przez HR Ops w innych krajach, ale ostateczna decyzja leżała w całości po naszej...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX