Belpaire Barbara, Nie zmarnować kryzysu
Nie zmarnować kryzysu
Pandemia koronawirusa jest dla firm największym wyzwaniem od dziesięcioleci. Zmiany, które zaszły w ostatnich miesiącach, mogą mieć trwały wpływ na model pracy, szczególnie w dużych korporacjach. Z perspektywy ostatnich tygodni mogę powiedzieć, że pracownicy firmy TomTom w Polsce byli bardzo dobrze przygotowani do tych wyzwań, a dzięki ich kreatywności i zaangażowaniu nasi klienci nie odczuli żadnej różnicy.
Firma TomTom od 2000 r. przebyła w Polsce długą drogę. W naszych trzech oddziałach – w Łodzi, Poznaniu i Warszawie – z firmy liczącej 25 osób rozwinęliśmy się do organizacji zatrudniającej ponad 1 tys. pracowników. Nasze główne centra badawczo-rozwojowe pozycjonują firmę w samym sercu prężnie rozwijającej się polskiej społeczności naukowo-technologicznej. Dają nam one dostęp do młodych, obiecujących talentów i możliwość operacyjnego rozwoju teraz i w przyszłości.
Korzyścią płynącą z zatrudniania tak wielu utalentowanych, kompetentnych pracowników jest to, że umożliwiają dzielenie się...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX