Bieda Monika, Na pierwszej linii employer brandingu

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/7/34-35
Autor:
Rodzaj: artykuł

Na pierwszej linii employer brandingu

W czasie, gdy wiele firm przeżywa trudne momenty związane ze spowolnieniem gospodarczym i ograniczeniem zakresu działalności, co niejednokrotnie łączy się z koniecznością redukcji zatrudnienia, wydawać by się mogło, że kwestia, jak być pracodawcą pierwszego wyboru, schodzi na dalszy plan. Nic jednak bardziej mylnego, zwłaszcza że do dalszego przetrwania organizacji i jej powrotu na falę wzrostową niezbędny jest mocny zespół. Dlatego trzeba cały czas pamiętać o wartościach i wizerunku firmy – tylko te organizacje, które zdadzą na tym polu egzamin, nie będą musiały później walczyć ze spadkiem zaangażowania zespołu i odejściami najlepszych pracowników.

Rzeczywiste bycie pracodawcą pierwszego wyboru firmy często mylą z samymi tylko deklaracjami, że się nim jest. Niestety żadna, najlepsza nawet komunikacja nie zbuduje pozytywnego wizerunku firmy, jeśli w Internecie przeważają o niej negatywne opinie, firmowy profil na Facebooku lub LinkedInie nie był od dawna aktualizowany, a pracownicy nie...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX