Gajewska Izabela, Mocna marka to podstawa

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/2/41
Autor:
Rodzaj: artykuł

Mocna marka to podstawa

GUS zanotował we wrześniu 2019 r. rekordowo niskie – 5-procentowe – bezrobocie w skali całego kraju, a przypuszcza się, że faktyczne jest ono jeszcze niższe (ok. 3 proc.) . Dla rynku pracy oznacza to narastający niedobór personelu w wielu branżach, coraz większą potrzebę zatrudniania obcokrajowców oraz nieodzowną inwestycję firm w programy relokacyjne pracowników.

Niskie bezrobocie zrodziło też potrzebę proaktywnego poszukiwania pracowników. Obecnie każdy sektor biznesu cierpi na niedobór pracowników, a specjaliści ds. rekrutacji podejmują najbardziej kreatywne działania, by zainteresować kandydatów ofertami pracy .

Mocna marka firmy i ugruntowana pozycja na rynku są niewątpliwie kluczowe w procesach rekrutacji. Stąd stanowiska social media experts (SME), których na rynku pojawia się od kilku lat coraz więcej. To właśnie SME dbają o wizerunek firmy, pracują nad docieralnością do poszczególnych grup odbiorców i kształtowaniem odpowiedniego komunikatu w mediach społecznościowych. Celem...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX