Wieczorek Iwona, Mobile learning jest prosty?
Mobile learning jest prosty?
Nie do końca, bo nic nie jest takie, jak się wydaje... Coraz częściej zamawiamy kursy na urządzenia przenośne lub sami – w korporacyjnych działach e-learningu – bierzemy się za ich realizację. I już na początku pojawia się szereg pytań, które wymagają dłuższego zastanowienia. Stajemy przed dylematem, czy szkolenie ma być „tylko” mobilne czy responsywne. Kim jest jego odbiorca? W jaki sposób się uczy? Jak emocje i przyzwyczajenia wpływają na sposób nauki poprzez urządzenia mobilne? I w końcu – a może przede wszystkim – jak bardzo różni się metodyka szkolenia mobilnego od klasycznej metodyki e-learningu? Bo to, że się różni, widać już na pierwszy rzut oka. Znajdując odpowiedzi na powyższe pytania, mamy szansę zrobić naprawdę dobre i skuteczne szkolenie mobilne. A więc po kolei...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX