Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna, Misja publiczna w działalności audiowizualnej w dobie cyfryzacji - przedmiot finansowania publicznego i kierunki rozwojowe

Artykuły
Opublikowano: PPH 2009/2/44-52
Autor:
Rodzaj: artykuł

Misja publiczna w działalności audiowizualnej w dobie cyfryzacji - przedmiot finansowania publicznego i kierunki rozwojowe

Na skutek przemian technologicznych programy telewizyjne docierają do szerokiej publiczności dzięki coraz nowszym środkom przekazu (np. za pomocą nadajników naziemnych operatorów sieci telefonii komórkowej DVB-H). W konsekwencji odbiór sygnału telewizyjnego możliwy jest za pomocą niewykorzystywanych dotychczas w tym celu urządzeń (komputer, telefon komórkowy). Z tego też powodu rozważenia wymaga obowiązujący system finansowania misji publicznej w mediach, w tym poboru opłat radiowo-telewizyjnych.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX