Szulc Natalia, Miliard euro rocznie na badania i rozwój

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/4/49
Autor:
Rodzaj: artykuł

Miliard euro rocznie na badania i rozwój

Innowacyjność stanowi podstawę, na której Unilever opiera swoją strategię. Nasza wizja zakłada rozwój firmy przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko naturalne oraz zwiększeniu pozytywnego efektu społecznego. Środkiem do osiągnięcia naszych ambicji społecznych i środowiskowych jest plan „Życie w sposób zrównoważony”, a jego głównym narzędziem – właśnie innowacje.

O roli innowacyjności w Unilever najlepiej świadczą liczby. Rocznie inwestujemy około 1 mld euro w badania i rozwój, a portfolio patentów firmy obejmuje ponad 20 tys. unikalnych technologii i rozwiązań. Przepis na sukces Unilever to skupienie się na innowacyjności na trzech etapach tworzenia produktów: w fazie badań, udoskonalania i wprowadzania na rynek.

Każdy z produktów Unilever opracowywany jest na podstawie dogłębnych badań. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić najlepsze rozwiązania, które mają jednocześnie pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo. Powstają one w specjalnych centrach badawczo-rozwojowych...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX